sobota, 16 lutego 2013

Nominacje ;]

Dla tego bloga dostałam aż 4 nominacje. :D ♥
Serdecznie za nie dziękuje. *_ *
Więcej informacji >tutaj<


Nadal nie wiem, kiedy napiszę rozdział, na tym blogu. Chcę to zrobić jak najszybciej, ale niestety sytuacja w jakiej się znalazłam, nie pozwala mi na to... :C
Dziękuje też za tak liczne komentarze i za to, że prosicie o kolejny rozdział. *_* 

Kilka komentarzy było o tym, żeby Alex nie była z Nathanem... Sama osobiście nad tym myślałam i mogę Wam zdradzić tylko tyle, że w życiu Alex dużo się zmieni. :]
Mam nadzieje, że ktoś będzie czekał za kolejnym rozdziałem... :)
Obiecuję, pojawić się jak najszybciej będę mogła. ;)

To do napisania kochani! ♥

5 komentarzy:

  1. http://lexiloveit.blogspot.com/2013/02/rozdzia-1.html proszę może ktoś na to zobaczyć? chcę się upewnić czy się opłaca pisać! Proszę

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli się rozstaną (na dłużej bo jedną kłótnię zniosę;)) to przestanę czytać;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam ale nie znalazłam zakładki SPAM ;(

    Witaj! Chciałabym Cię bardzo gorąco zaprosić na mojego bloga z opowiadaniem ;) Oto link do niego: tobewithyounathan.blogspot.com nie jest to historia w roli głównej związana z 1D, lecz z The Wanted. aczkolwiek nie wykluczone, że w przyszłości pojawi się 5 tych chłopców. ;) Nie będę mówić że jest to cudowne opowiadanie, bo nie mnie to oceniać, zrobisz to sama jeśli tylko będziesz miała ochotę wpaść. Na co szczerze mówiąc liczę, bo potrzebuję opini związanej z moją twórczością zarówno pozytywnej jak i negatywnej ;) Jeszcze raz zapraszam na bloga tobewithyounathan.blogspot.com myślę że nie pożałujesz jeśli go odwiedzisz. ;P

    Pozdrawiam, Patt.

    OdpowiedzUsuń